Asalamualaikum w.b.t salam sejahtera salam perjuangan.

Apa yang admin nak usul dan bangkitkan hari ini ialah tetang sikap parti DAP yang sangat anti ISLAM dan kaum Bumiputera.

Apakah bukti Dap anti ISLAM bukti yang nyata ialah Dap menentang ISLAM dan memperjuangkan Kebebasan agama sebagai hak asasi Manusia tanpa mengira kaum termasuk mereka juga membela dan mempertahankan org Melayu yang Murtad tanpa mempedulikan yang bangsa Melayu adalah ISLAM keturuanan rujuk 160(2) Taksiran Melayu yang jelas memberitahu tent
ang bangsa Melayu, cubaan mencampuri urusan agama ISLAM seperti zakat dan mempersoal kenapa non muslim tidak layak menerima zakat walau hakikat mereka lupa atau tidak yang zakat hanya di bayar oleh Umat ISLAM sahaja, mereka juga mengeluarkan arahan di Pulau Pinang tidak membenarkan azan di laungkan menggunakan pembesar suara di waktu Subuh ini jelas setiap faktwa Jabatan Agama ISLAM Pulau Pinang wajib mendapat kebenaran Lim Guan Eng dahulu, Dap telah mencampuri urusan pemberian Zakat dengan menyerahkan penyerahan wang zakat kepada penerima ISLAM oleh wakil Dap yang bukan beragama ISLAM itu adalah satu penghinaan yang nyata kepada org ISLAM dan perlbagai lagi bukti nyata dap Anti ISLAM.

Paling besar bukti Dap anti ISLAM ialah pada pembentangan usul memperkasakan RUU 355 oleh Tuan Guru Hadi Awang Prez PAS di dalam Dewan Rakyat, Lim KIt Siang Dap telah bangkit membantah dan mrnghalang pembentangan dengan lantang dan langsung tidak menghormati umat ISLAM tanpa mempedulikan arahan Speker, tindakan itu amat membuktikan Dap adalah anti ISLAM dan jangan kita lupakan tindakan Khalid Samad dari Parti Pan dan PKR menyokong tindakan Lim Kit Siang serta membantah usul adalah bukti jelas hala tuju Pakatan Harapan memang mengikut arah dan telujuk Dap serta menjadikan Perlembagaan Dap dan Deklarasi Dap sebagai matlamat utama perjuangan Pakatan Harapan Dap.
(Rujuk perlembagaan Dap Para 4 matlamat dan objektif Dap) untuk huraian Dap anti ISLAM.

Dap anti kaum peribumi asal Malaysia ini memang jelas dan tidak perlu saya huraikan cukup kepada bukti rujuk perlembagaan Dap para 2 matlamat dan objektif Dap iaitu memperjuangkan Malaysian Malaysia yang bertentangan dengan perlembagaan Malaysia dan perjuangan Dap ini juga sama sepertimana matlamat objektif PKR iaitu Ketuanan Rakyat yang membawa maksud penghapusan perbezaan bumiputera dan bukan bumi.
Bukti lain ialah Deklarasi Dap seperti Setapak dan Deklarasi pemuda Dap DAPSY yang jelas berjuang demi Ketuanan Rakyat (Malaysian Malaysia).

Kepada seluruh org Melayu dan peribumi asal Malaysia nasihat saya anda semua harus menolak Pakatan Dap dan anda mesti sedarkan anak anak bangsa kita yang lain bahawa perjuangan mereka bakal menyebabkan hak hak kita yang terkandung dalam artikel 153 akan hilang dan agama rasmi ISLAM sebagai agama Persekutuan akan di cabar serta kedudukan Raja Raja Melayu juga dalam bahaya jika agenda jahat dan tidak kenang budi Dap dan Pakatan Harapan berjaya di laksanakan sekiranya mereka memenangi PRU.

Demi Agama Bangsa dan Tanah Air dengan Huruf ALLAH Alif Ba Ta (ABATA)
Kami angkatan Perang Gerakan Abata akan menentang mereka hingga akhir nafas kami.

Sumpah mati ini demi kebaikkan anak anak dan cucu kita peribumi di depan hari.
Dap yang lahir dari pemisahan Malaysia dan Singapura.Perlembagaan dan kedudukan hiaraki dalam DAP adalah di cetak terus dari PAP Singapura.
Hapuskan Dap dan usahakan sampai ROS membatalkan pendaftaran Dap supaya Dap tidak lagi menjadi ancaman kepada anak bangsa kita di depan hari. Tanpa Dap kita akan lebih selamat.

Perlembagaan Dap dan Deklarasi Dap jelas bertentangan dengan Perlembagaan dan 7 wasiat 9 Raja Raja Melayu.



Sekian terima kasih
Jeneral Esmee bin Mat Isa
Panglima Perang #GerakanBiruAbata.
Lawan dan hapuskan Dap Laknatullah Parti yang paling Rasis di Malaysia.



#jangan Biarkan Dap menjadi pemusnah kepada semua pergorbanan pejuang pejuang Kemerdekaan kita.


Comments

Popular posts from this blog

DEFINASI MELAYU PERKARA 160(2)

ZAIRIL CUMA ANAK TIRI IKHLAS DR GERAKAN ABATA BERANI KERANA BENAR

ZAIRIL HARUS BUKTIKAN SIAPA BELIAU SEBENAR DAN JPN PERLU KELUARKAN KENYATAAN SIAPAKAH SEBENARNYA ZAIRIL