RUU BABI TIDAK KENA MENGENA DGN ORG ISLAM KENAPA RUU 355 TIDAK KENA MENGENA DENGAN NON MUSLIM DI TENTANG MEREKA FIKIRKAN SIAPA YG KIANAT DAN DENGKI?

Asalamualaikum w.b.t salam sejahtera kepada seluruh rakyat Malaysia.
Admin hari ini ingin memberi pendapat dan pandangan kepada seluruh rakyat Malaysia.

Pertama kenapa RUU penternakan ladang babi di Selangor dan Pulau Pinang di luluskan?
Jawapan mudah dari Pembangkang ialah kerana babi tidak kena mengena dengan umat ISLAM dan babi adalah makanan rutin non bumi terutama bangsa cina.

Itulah jawapan dari mereka mematahkan hujah kita tetapi kebodohan apakah ini? Sanggup meluluskan penternakan babi di kawasan kampung org Melayu apakah itu langkah menghalau org Melayu secara terhormat dengan menggunakan modus operasi babi. Ya perlahan lahan org Melayu akan mula menjual tanah mereka kepada bangsa cina oppps Geran Merah tidak boleh di jual pada bangsa non bumi..kenapa tidak boleh tentulah mereka akan lantik proxy bernama Melayu dan gunakan nama org Melayu dan org Melayu sesat akan menerimalah bayaran sedikit komisyen dengan mengadai maruah sendiri.

Fikir fikirkan.

Tetapi kenapa RUU 355 hendak di perkasakan Dap dan Pakatan anti ISLAM mereka membantah dan menentang? Hakikatnya Akta 355 tidak ada kena mengena dengan bangsa non muslim adakah mereka tidak tahu atau sengaja berbuat begitu kerana takut perniagaan mereka terhalang dan terbantut kenapa mereka mesti takut bukankah selama ini mereka mengangap bangsa Melayu adalah kelas 2 bangsa Melayu pemalas,bangsa Melayu ketinggalan dan boleh di beli dengan RM 50 bukan saya kata Lim Guan Eng yang bercakap.

Hakikat itulah bukti nyata DAP dan PH mementingkan diri sehingga undang undang yang tidak ada kena mengena dengan mereka pun mereka nak ganggu lupakah mereka pada perjanjian Kontrak Sosial yang mereka tidak boleh menyentuh Agama ISLAM sebagai syarat utama mereka mendapat kerakyatan. Adakah mereka lupa atau mereka sudah besar kepala.

Nasihat saya kepada org Melayu dalam Pakatan Harapan Dap saya minta anda tinggalkan dan haramkan diri menyokong PH kerana anda sedang menjatuhkan agama kita sendiri dan sedang mengadai Ketuanan bangsa kita kepada Dap yang terkenal dengan sikap anti ISLAM dan anti Kaum Bumiputera.

Ikhlas
Esmee bin Mat Isa
Admin
#GerakanBiruAbata


Comments

Popular posts from this blog

DEFINASI MELAYU PERKARA 160(2)

ZAIRIL CUMA ANAK TIRI IKHLAS DR GERAKAN ABATA BERANI KERANA BENAR

ZAIRIL HARUS BUKTIKAN SIAPA BELIAU SEBENAR DAN JPN PERLU KELUARKAN KENYATAAN SIAPAKAH SEBENARNYA ZAIRIL